♥Welcome ;D♥

Alla inlägg under juni 2010

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 29 juni 2010 19:20

på morgonen när pandy och maja vakna så jick dom ner  i trappan där va det jette stökigt

maja: pandy brukar det så ut så här ??

pandy: tror inte det

alla stärdiskor skura och tvätta

men den jick inte bort

   en stärdiska: flemt det går inte att få loss ju

en annan stärdiska :omöjligt allt går att få loss eller

maja: pandy jag måste gå hem hej då

pandy hej då maja ses

pandy hade ingaet annat att jöra nu så hon jick och hemmta påsten

hon hittade ett bev som det stog

kom til läskiga skogen så kan

du få en fråga som du inte ens kan lista utt

pandy: det står inget namne

pandy: va konstigt

pandy kolade i buskarna

pandy: va e det för nåt i böskarna

  

de va not där nåt vit

och lite brunt de va en

   annan panda pandy blev förvånad

pandy:flemt

konstig panda: hej

pandy:hej vem är du

konstig panda: de får jag inte sega men det blir mörkt snart hämta dinna venner också

pandy:flemt ok

alla va här och tällta och hade skoj

dom tog upp sina tällt sen en brasa  

               the end

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 26 juni 2010 20:08

det va en gång en flicka som hete pandy. pandy va en modig panda. pandy skulle biställa ett rum til henne på slottet när hon jorde de så pakade hon upp veskan och började städda och borsta. men sen va hon tröt på att städa så hon ringde sin kompis och sa att dom kunde gå til djungen och leka hon sa ja och dom jick ditt hennes kompis hette maja och dom jick ditt dom lekte jette mycket men sen hittade dom en hemlig gång   dom blev skraja mendå sa pandy: ska vi gå ner

maja: ok men dufår gå först

pandy: flemt ok

dom jick ner för den knarande trappan

när dom va nera så sa maja

maja: felmt va läskigt

pandy: mmm¨

maja: men då pandy

pandy: ja maja

maja:  DE E EN FLADE MUS BAKOM DEG

pandy:AAAAAAAA


maja:VI STICKER

   pandy och maja jick in på slottet

in i pandys rum

maja och pandy hostade och andas jette mycket. maja och pandy va så tröta ibenen som dom va tvungna att sova pandy sov först  

                                                  
    the end

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 26 juni 2010 17:33

hej alla i dag va jag på hemmakväll ocg köppte goodis   

dom va jette gooda men när vi hde sköppt goodis så träfade jag min gamla frök lotta det sjändes att de som att jag skulle få läxa hem  men hon vile bara prata sån tur va   och sen äkte vi hem och då skulle jag ge mat til kaninerna    sen skrev jag i bloggen  de va min dag i dag hej då alla titare  

ses sanna   

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 23 juni 2010 20:33

hej alla jag tror jag vet nu hur man jör ska kola allså

ni kanse inte vet va jag menar men vet nog nu när ni ser de

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 23 juni 2010 20:29

hej alla jag bara testar en sak i gen

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 22 juni 2010 15:46

  
  

ej jag vet inte va jag jör just nu

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 22 juni 2010 15:31

jag måste bara testa en sak

♥Översätt♥

♥Presentation♥


Welcome to my blog ;D
Här är det nästan som en party blogg så festa på xD ;D

♥Fråga mig♥

88 besvarade frågor

♥Rösta♥

I dag sa mamma om jag håller mej att äta godis i 2 månader! Så skulle jag få 2000kr :O Ska jag gjöra det?
 Ja!
 Nej...
 Så klart du ska!
 Tror du värkligen att du kan hålla dej så länge?

♥Kalender♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

♥Sök i bloggen♥

♥Senaste inläggen♥

♥Kategorier♥

♥Arkiv♥

♥Länkar♥

♥Nyhet filmer♥

♥RSS♥

♥Besöksstatistik♥

♥gästbok♥

♥Spel♥

♥Chatt 2♥

Klicka  här! för att chatta  !

P.s I love music frv!  

♥Cbox!♥

♥YAY! Nu är cboxen tillbaka!♥ 1:Svär inte! 2: Retas inte 3: Va inte dum mot någon annan,Specielt om han/hon inte har gjort nåt! 4: Länka helst viktiga saker som behövs (Ok man får länka roliga saker då ;) ) ♥Ha det så skoj♥

♥Veckans låt♥

Låt: Kick us out

♥New :O♥

På den här mp3 så får du lyssna på: Part1:Sofijah - När livet sviker . Part2:Louder put hands up. Part3:Colours of the rianbow. Part4:Stamp on the ground. Part5:Satellite.
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Ovido - Quiz & Flashcards