♥Welcome ;D♥

Alla inlägg under juli 2010

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 30 juli 2010 20:16

                                 

hej alla i dag är det fredag jippi    och jag har fåt ett nyt spel som är super coolt och super roligt så här ser den ut    och här är lite bilder hur man kan göra och vad det finns för gubbar                                    ser det kul ut det tycker jag jag blir så suken att jag vil spela det nu så hej då ha en bra fredag

spela nu sanna   

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 25 juli 2010 10:19

hej alla i går träfade jag en populär panda på pandanda hen heter henry och när man träfar honom får man en tröja och han vil i bland att vi ska göara en smile allså typ så här  men det va jete skoj men på tal om pandanda så sa ju jag att jag hade lite mar bilder och här är dom obs tog fel dator biklager an annan gång

sorry titare

obs sanna  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 25 juli 2010 00:14

hej alla. har ni pandanda de e jete skoj kola vad man kan göra  

man kan köpa dragon allså husdjur dom e jete söta            är dom inte söta   men glöm inte att det fins pandor me och dom kan man ha kul me jag lovar deg         ser det inte kul ut jag har mer bilder men dom tar vi en annan kong förjag moste gå och lägga mer man good natt

god nat sanna  

ps spelet e inte svenskt  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 9 juli 2010 13:22

hej alla de e    gp dag     alla pandor passa på att köpa klä på deg och allt anat jag ska jöra det nu hej dåååååååååååååååååååå

spring spring sanna    

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 9 juli 2010 13:07

hej alla i dag är det en dag som ni ska gisa vem som liger bakom de vita kladet här är bilden   gissa och ni får den här bildern fast snygare

gisa nu sanna  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 8 juli 2010 20:51

hej alla jag har den gamla kartan   fast jag har inte tat kort på den då men jag måste ändra den lite hej då

ändra nu sanna  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 7 juli 2010 21:57

hej alla i dag har han tat över dom här stelerna   följ den rosa lingen och dom som är krys har han tat över för ni ser här    ja men HJELP OSS HAN KOMMER ATT TA ÖVER HELE PANFU HJELP OSS

snaba deg sanna  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 6 juli 2010 20:28

HEJ ALLA KRUCIO HAR TAT ÖVER PANFU I GEN ALLA PANDOR SOM FINS ÖVER HELLA PANFU HJÄLP OSS plis

  

sanaba deg sanna  

♥Översätt♥

♥Presentation♥


Welcome to my blog ;D
Här är det nästan som en party blogg så festa på xD ;D

♥Fråga mig♥

88 besvarade frågor

♥Rösta♥

I dag sa mamma om jag håller mej att äta godis i 2 månader! Så skulle jag få 2000kr :O Ska jag gjöra det?
 Ja!
 Nej...
 Så klart du ska!
 Tror du värkligen att du kan hålla dej så länge?

♥Kalender♥

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

♥Sök i bloggen♥

♥Senaste inläggen♥

♥Kategorier♥

♥Arkiv♥

♥Länkar♥

♥Nyhet filmer♥

♥RSS♥

♥Besöksstatistik♥

♥gästbok♥

♥Spel♥

♥Chatt 2♥

Klicka  här! för att chatta  !

P.s I love music frv!  

♥Cbox!♥

♥YAY! Nu är cboxen tillbaka!♥ 1:Svär inte! 2: Retas inte 3: Va inte dum mot någon annan,Specielt om han/hon inte har gjort nåt! 4: Länka helst viktiga saker som behövs (Ok man får länka roliga saker då ;) ) ♥Ha det så skoj♥

♥Veckans låt♥

Låt: Kick us out

♥New :O♥

På den här mp3 så får du lyssna på: Part1:Sofijah - När livet sviker . Part2:Louder put hands up. Part3:Colours of the rianbow. Part4:Stamp on the ground. Part5:Satellite.
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Ovido - Quiz & Flashcards