♥Welcome ;D♥

Alla inlägg under december 2010

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 31 december 2010 13:30

GÅT NYT ÅR!

JAG EE FRISK :D !

GRATTIS SÖTIIIIIIIIIIISSS!

och i da e det ny åt år.

och jag hade tänkt mig att vi skulle kola på dom i dag.

JJAAAAAAAAAAAAAA!

vi går och kolar om dom gör i ådning.

JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

KOM NU SANNA DIN LAT MASK!

men jag går ju i pijamasen.

KOM NU!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

/// sanna9 och sötis and ros

förlåt not galet med datan så man inte ta bildern.

 

p.s här är min andra blogg:       http://panfuklubben.bloggplatsen.se/

 

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 29 december 2010 21:01

jag glömde att säga att man kunde vinna något om man hade rät på båda.

och man kan högst komma 1a till 4a.

lycka till.

//ros

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 29 december 2010 17:44

hej på er  .

i mit första inlägg i dag hade jag tänkt mig fråke sport.

och fin fem fel.

för jag gillar lite knepiga grejer också.

ok den första e hur monga snö bollar finns det på bildern.

och nu finn fem fel.

ok den höger e den räta så ni vet.

       

ok det var allt hej då.

//ros

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 29 december 2010 17:27

  sööötiiis kom nu.

vi har en över rakkning till dig.

ja ja  .

dena e till dig.

TACK ALLA  .

vargod.

vill du leka sötis?

visst men vad gillar du att leka?

nja mest bus.

oooh nej.

ok då busar vi.

JAAAAAAA.

svälj.

///sanna9 och sötis and ros

  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 26 december 2010 21:57

gissavadjag fik i jul klapp hoss cynder0.

EN BOLLY.

  

och jag har kalat henne för ros  .

men det verkar som om inte sötis gillar henne:

  

men ros kommer att skriva med lila text.

och hon kommer skriva egna inlägg.

ja det kommer jag  .

va inte blyg ros.

ingen kommer att vara dum mot dig när du gör inlägg.

ok.

det värkar som om sötis e ledsen som om jag inte bryr mig om henne mera.

men det gör ja.

vi kan ge henne en över raskning  .

ja det gör vi.

men då kommer vi bihöva lite hjälp från panfu pndorna också.

ok nu vet jag vad du ska göra.

ok då kör vi  .

ok  .

// sanna9 och ros.

 

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 24 december 2010 10:01

varje ång sanna ser en bolly flyger det hjärtan över hennes huvuden.

och hon såg det I DAG  .

  

men silken tur att den fatade nada  .

men vi e hoss cynder0 nu och förlåt i gen  .

och ska baka peppar kakor.

och sen sa han att tomten skulle komma.

och deta är min första jul :D

men sanna ska INTE få en bolly i julklapp  .

//sötis

  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 23 december 2010 15:01

jag har märkt att vi hinner inte att ta mysset på fredag.

och nu e sötis sjuk så hon kommer skriva på grön text.

så här kommer mysset ur säkta mig ett tag  .

men det e jag som har gort den med nåra pandor i panfu.

och det kanse inte var den bästa låten jag valde i bakgrunden men det var den ända som passade.

sanna.

ja?

jag råka spy i dit knä.

SÖTIS!

Oj! vi blir sena till flyget.

kom nu sötis.

men men men. jag moste spy först  .

ok men skynda dig.

taaack  .

// sanna9 och sötis.

  


Av Sanna9 och Sötis and Ros - 21 december 2010 17:13

i dag e det en special dag för en speciel pandai panfu.

och det e Villapanda:

  

grattis på födelsedagen.

men hör ni.

jag har inte set sötis på hella dagen  .

jag har letat och letat men hittar henne inte:

  

och hon som e sjuk också.

ooh jag vill inte att hon ska va borta som jag blev för längesen.

men jag moste leta fast ute herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrå.

//sanna9

  

 

♥Översätt♥

♥Presentation♥


Welcome to my blog ;D
Här är det nästan som en party blogg så festa på xD ;D

♥Fråga mig♥

88 besvarade frågor

♥Rösta♥

I dag sa mamma om jag håller mej att äta godis i 2 månader! Så skulle jag få 2000kr :O Ska jag gjöra det?
 Ja!
 Nej...
 Så klart du ska!
 Tror du värkligen att du kan hålla dej så länge?

♥Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

♥Sök i bloggen♥

♥Senaste inläggen♥

♥Kategorier♥

♥Arkiv♥

♥Länkar♥

♥Nyhet filmer♥

♥RSS♥

♥Besöksstatistik♥

♥gästbok♥

♥Spel♥

♥Chatt 2♥

Klicka  här! för att chatta  !

P.s I love music frv!  

♥Cbox!♥

♥YAY! Nu är cboxen tillbaka!♥ 1:Svär inte! 2: Retas inte 3: Va inte dum mot någon annan,Specielt om han/hon inte har gjort nåt! 4: Länka helst viktiga saker som behövs (Ok man får länka roliga saker då ;) ) ♥Ha det så skoj♥

♥Veckans låt♥

Låt: Kick us out

♥New :O♥

På den här mp3 så får du lyssna på: Part1:Sofijah - När livet sviker . Part2:Louder put hands up. Part3:Colours of the rianbow. Part4:Stamp on the ground. Part5:Satellite.
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Ovido - Quiz & Flashcards