♥Welcome ;D♥

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 31 oktober 2010 11:19

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

gillar ni bildern jag har gjort.

JAG ÄLSKAR DEN.

(VARNING: DET FINNS INGEN JÖMD BOKSTAV I DETA BILD.)

och på youtube hittade jag en halloween haälning. ok det gick inte att hämta den.

men jag har skapat en till panda på ett jette konstit land där man är gp hela tiden fast inte kan köpa not kola.  

konstit va. eller det kanse va gp dag  .

ja ja OJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ.

MOSTE FIXA LITE TILL KALLASET.

HERRÅ SPÖKLIGA VÄNNER.

  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 31 oktober 2010 10:45

  

va va va hände. du va under gammla hamnen och va.

vadå under gammla hamnen. jag har varit här hela naten.

ok jag har vel drömt allting da  .

men cynder0.ja sanna9.du får skriva i bloggen i balnd om du så gärna vil.

tyvär sanna9 jag har väldit mycket att göra men tack en då.

ok cynder0.

cynder0 jag tror att vi ska verkligen äta frukost nu.

oki doki.

herrå spökliga vänner.

  

hej då läskiga pandor.

  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 30 oktober 2010 23:29

när jag gick hem så va det ett brev i min väg (Ööhh)

   

ok ja tror att hon menar tills hon kommer tillbacka.

hej då

  

 

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 30 oktober 2010 22:53

ja kan inte skriva mycket för jag tog bovens data så att jag kunde skriva en stund. jo jag kan biräta vad som hände. ja va i  gammla hamnen och hade med mig mmin data i min data väska. sen sate ag mig i en bänk och sen KRACH.

kom jag och sanna9 tror inte att du kan ta min data bara för att få mer hjälp.

hmm hmmmm. som ni bara vet så ska jag bara säga en sak till alla läsare just nu.

det får bli i morgon jag kastar ner henne i vulkanen bara för att hon sa vad som hände.så säg adjö till dina blogg läsare nu sanna9.   jag litar på er hmm hmmmm.

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 30 oktober 2010 22:17

hej pandor.

i gentligen vill jag inte skriva i sanna9s blogg men jag hittade hennes data i gamla hamnen. sen så kolade i hennes blogg i hennes data.  

och så jag har en plan.

i morgon kl 13:00 möts vi i vulkanen.

jag birätar mer där.

hej då.

   //cynder0

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 30 oktober 2010 21:07

    MOHAHAHAHAHAHA.

ni kommer alldrig att få se sanna9 i gen. MOHAHAHAHAHAHA.

jag har sat fast henne under hela gamla hamnen. ni kommer alldrig fåå se henne.

för  på måndag kommer jag slänga henne i vulkanen och då kommer hon att dö  . sanna9 vill bara säga en sak. SOS HMMMMM HMMMM.om ni vill ha tillbacks henne får ni komma hit då. mohahahahahahaha.

 

 

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 30 oktober 2010 19:44

äntligen dags för MYS MYS MYSSSSSSSSSSSSSS.

herrå spökliga vänner.

  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 30 oktober 2010 19:20

ja ville bara säga att bokstavs tävlingen har börjat jo den här bildern finns det en bokstav i. jag jede er en bokstav i dag. resten får ni leta efter skiälva.

   och jag kommer inte att säga vart dom andra bokstäverna e. för nu på massor av andra bilder som jag kommer lägga ut så finns det en bokstav.

herrå spökliga vänner.

  

 

♥Översätt♥

♥Presentation♥


Welcome to my blog ;D
Här är det nästan som en party blogg så festa på xD ;D

♥Fråga mig♥

88 besvarade frågor

♥Rösta♥

I dag sa mamma om jag håller mej att äta godis i 2 månader! Så skulle jag få 2000kr :O Ska jag gjöra det?
 Ja!
 Nej...
 Så klart du ska!
 Tror du värkligen att du kan hålla dej så länge?

♥Kalender♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

♥Sök i bloggen♥

♥Senaste inläggen♥

♥Kategorier♥

♥Arkiv♥

♥Länkar♥

♥Nyhet filmer♥

♥RSS♥

♥Besöksstatistik♥

♥gästbok♥

♥Spel♥

♥Chatt 2♥

Klicka  här! för att chatta  !

P.s I love music frv!  

♥Cbox!♥

♥YAY! Nu är cboxen tillbaka!♥ 1:Svär inte! 2: Retas inte 3: Va inte dum mot någon annan,Specielt om han/hon inte har gjort nåt! 4: Länka helst viktiga saker som behövs (Ok man får länka roliga saker då ;) ) ♥Ha det så skoj♥

♥Veckans låt♥

Låt: Kick us out

♥New :O♥

På den här mp3 så får du lyssna på: Part1:Sofijah - När livet sviker . Part2:Louder put hands up. Part3:Colours of the rianbow. Part4:Stamp on the ground. Part5:Satellite.
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Ovido - Quiz & Flashcards