♥Welcome ;D♥

Alla inlägg under mars 2011

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 27 mars 2011 14:12

Azzå bara kola in i bildern på videon hela tiden så blir man typ hipnotiserad!

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 26 mars 2011 11:10

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

NÄ NU SKA DEN DÄR ***** KATTEN DÖÖ!

Förlåt men på riktigt så har jag en katt som heter tussa...

Och granens katt FRISÖKER! Få ett sånt stårt revir som möjligt!

(Tussa är 2 år)

Och i går så gjorde den där *** katten så att tussa skadade säg.

Hon hade stukat foten  !

Och nu ***** ska jag MÖRDA DEN DÄR KATT***

JAG SKA MÖRDA HAN!

HAN SKA FÅ SE HUR MIN SMÄRTA SKIÄNNS FÖR DET HAN HAR GJORT!

Och tussa är jätte rädd för hon har alldrig skaddat sig förut.

Och hon måste ut (tydligen)

Men jag är rädd att hon ska möta den katten i gen så att hon kanse skadar sig ännu mer  !

Jag hatar den där katten jag vill bara spruta vatten på de  och skrika,Och dra den i svansen för jag ärrädd om min katt för jag vill inte att......


Av Sanna9 och Sötis and Ros - 24 mars 2011 14:52

Sanna9:Ljus rosa ;P



Heeej!

Har ni märkt en sak?

Det har jag  !

DET ÄR VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!


Och sliken tur att jag tog en bild ^^


  

Och nu kan man också gjöra äppel paj om man har lust.

  

Oooohh jag blir bara sugen på äppel paj helatiden bara om jag pratar om det!

Ska nog baka en till mej och sötis,ros!

Hihi ses sedan  !

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 20 mars 2011 20:06

Men förlåt att jag inte alls bloggar  !

Och jag vet att jag förlorar läsare om jag inte gjör ett inlägg varje dag!

Men jag kan inte gjöra ett inlägg varenda dag!

Någon gång måste jag väl få ledigt?

Men ok åter till myset:



Av Sanna9 och Sötis and Ros - 17 mars 2011 14:52

Sanna9:Blå

Azzå....

Jag är jätteledsen att jag inte har bloggat men ni vet mamma,läxor,Ska göra om mit rum.....

Så jag har fult upp så jag tar ledigt i hälgen att skriver förutom myset så  .

Men ni kan i alla fal få se en planch som jag har i mit rum (Ska byta väggar!)

  

Ok om jag ska erskiänna så kan det vara lite läskigt i balnd för vissa katt ögon på bildern!

För om man tittar framot (Alltså du måste ha det hemma då) Så ser man att det gröna öger bara stirrar på en men en den gula!

Lite läkigt  .

Ja ja  men ses på måndag   !

 

 

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 14 mars 2011 17:55

Sötis: Orange.

 

HIIIIIIIIIIIIIIIIIII  !!!!!!!!!!

Nu har vi börja med läsarens dag  !!!!!!!!!!!!!!!

Det innebär att ni ka välja vad vi kan ha mer i bloggen.

Föruton chattboxen för ni VET VARFÖR!!

Tror jag?

Ja ja.

Och ni har till?....

................

...........................

....................................

..............................................

Ros? När slutar läsarens dag?

Ros: Orange ljus

 

Fråga inte mig!

Fråga Sanna.

Oj måste gå nu jag är sen till.....Lek stund med...Måset gå!

 

NEEEJJ!

Jag vill inte fråga Sanna efter det buset jag gjorde i går kväll  !

Men Asså...Hjälp!

VÄNTA ROS JAG VILL OCKSÅ LEKA KOMM JAG I HÅG!

 

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 13 mars 2011 18:43

Den här videon gjorde jag i dag!:

♥Översätt♥

♥Presentation♥


Welcome to my blog ;D
Här är det nästan som en party blogg så festa på xD ;D

♥Fråga mig♥

88 besvarade frågor

♥Rösta♥

I dag sa mamma om jag håller mej att äta godis i 2 månader! Så skulle jag få 2000kr :O Ska jag gjöra det?
 Ja!
 Nej...
 Så klart du ska!
 Tror du värkligen att du kan hålla dej så länge?

♥Kalender♥

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

♥Sök i bloggen♥

♥Senaste inläggen♥

♥Kategorier♥

♥Arkiv♥

♥Länkar♥

♥Nyhet filmer♥

♥RSS♥

♥Besöksstatistik♥

♥gästbok♥

♥Spel♥

♥Chatt 2♥

Klicka  här! för att chatta  !

P.s I love music frv!  

♥Cbox!♥

♥YAY! Nu är cboxen tillbaka!♥ 1:Svär inte! 2: Retas inte 3: Va inte dum mot någon annan,Specielt om han/hon inte har gjort nåt! 4: Länka helst viktiga saker som behövs (Ok man får länka roliga saker då ;) ) ♥Ha det så skoj♥

♥Veckans låt♥

Låt: Kick us out

♥New :O♥

På den här mp3 så får du lyssna på: Part1:Sofijah - När livet sviker . Part2:Louder put hands up. Part3:Colours of the rianbow. Part4:Stamp on the ground. Part5:Satellite.
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Ovido - Quiz & Flashcards