♥Welcome ;D♥

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 31 augusti 2010 18:29

hej hej.

jag är veldig nere i dag.

för min ester wooby är död  .

jag va och kolada på hennes bigravning i da.

jag ska skriva en dikt om min wooby om nåra dagar eller om nåra timmar.
Free Myspace Generators

jag saknar min wooby.

jag kommer alldrig att glöma dom tiderna vi hade til sammans    .

du saknar värkligen din wooby sanna  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 29 augusti 2010 15:03

tryck bara på länken så får ni se vad som skräms på panfu bloggen  .

http://blog.panfu.se/2008/06/

är du livs srkämd sanna  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 29 augusti 2010 09:58

hhhheejjjjj.

nu har jag äkligen fixat en mp3 til bloggen  .

hoppas att ni gillar music.

parta nu sanna  .

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 28 augusti 2010 22:55

hej hej hej i gen.

tänk att jag glömde Hloween festen för legesedan.

men det sog roligt ut på dena filmen  

&hl=sv_SE&fs=1&">

yes det gick denna gången då kan ni loka med se lördags myset nu me

&hl=sv_SE&fs=1&">

det va allt hopps att dom va super bra hehe  .

är du inte tröt sanna  



Av Sanna9 och Sötis and Ros - 28 augusti 2010 21:59

om ni vil ha lördgs mys så tryck på länken

http://www.youtube.com/watch?v=RfmyjYOIwmY&p=FD53F8A6A119EEB1&playnext=1&index=4

tyvär kan jag inte just nu kopiera hella klippet men hopps det blir bra en då

hare bra sanna  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 28 augusti 2010 12:44

hej hej i gen.

jag har tänkt att jag sak byta färg på texten  .

ska det vara rosa jus blå röd vilekn tycker ni.

oj oj jag måste gå jag ska til stan

hej då

bye bye bye bye  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 28 augusti 2010 09:43

god morgon  .

allså jag har tängt att ha en blogg träf  .

men bara dom som har en blogg får komma tyvär  .

men ååå hitar inte lapen  . jaja men jag kan ju säg det  .

dag näsa lördag

tid 13:00 i gen

land bolyland

vi möts i dickot

och ni får ju såklart ta  bilder som jag me  .

hoppas att ni kommer

kan du fixa i gen sanna  


♥Översätt♥

♥Presentation♥


Welcome to my blog ;D
Här är det nästan som en party blogg så festa på xD ;D

♥Fråga mig♥

88 besvarade frågor

♥Rösta♥

I dag sa mamma om jag håller mej att äta godis i 2 månader! Så skulle jag få 2000kr :O Ska jag gjöra det?
 Ja!
 Nej...
 Så klart du ska!
 Tror du värkligen att du kan hålla dej så länge?

♥Kalender♥

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

♥Sök i bloggen♥

♥Senaste inläggen♥

♥Kategorier♥

♥Arkiv♥

♥Länkar♥

♥Nyhet filmer♥

♥RSS♥

♥Besöksstatistik♥

♥gästbok♥

♥Spel♥

♥Chatt 2♥

Klicka  här! för att chatta  !

P.s I love music frv!  

♥Cbox!♥

♥YAY! Nu är cboxen tillbaka!♥ 1:Svär inte! 2: Retas inte 3: Va inte dum mot någon annan,Specielt om han/hon inte har gjort nåt! 4: Länka helst viktiga saker som behövs (Ok man får länka roliga saker då ;) ) ♥Ha det så skoj♥

♥Veckans låt♥

Låt: Kick us out

♥New :O♥

På den här mp3 så får du lyssna på: Part1:Sofijah - När livet sviker . Part2:Louder put hands up. Part3:Colours of the rianbow. Part4:Stamp on the ground. Part5:Satellite.
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Ovido - Quiz & Flashcards