♥Welcome ;D♥

Alla inlägg under september 2010

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 30 september 2010 19:26

hej alla panda polare  .

jag kunde inte gjöra skiärm dumpor på min nya data typiskt.

men jag blev med på ets blogg så ja jag fråga honom om han ville vara med men de gick ju inte för att jag inte kunde gjöra det där saken.

så jag hopps att det var ok att låna din bild et.

  

hopps att det vae ok et.

men det var de enda sättet.

hero

     

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 29 september 2010 19:32

am sorry om jag har missat veckans låt men det är så mycket att hålla reda på.

jag tror att ni skiänner i jen den hehe.

och min nya data funkar jette bra den e  mycket bätre en den vi hade först  .

och jag har ammelt mig til stafet tävlingen 2.

och den gamla bandet och tyvärhar jag alldrig set dom förut bara på bild och låtar då men dom har en låt som låter så här.

och dom ska spela i panfu i gen.

när jag är där ska jag ta bilder som min första konsär.

då ska jag ta med mig popcorn.

undrar vad ni ska ta med er om det är eran första konsär.

eller anda tredje eller not sont .

hero

     

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 28 september 2010 17:59

jag har haft ett til födelse dags party och så klart tog jag och emelie bilder.

emelie är hon som har pandan emilio10.       

emilio10 kommer dela bilderna med mig  .

hero

       

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 28 september 2010 16:40

när jag loggade in på panfu så hade jag ett litet party på min födelse dag.

vi hade det skoj men ingen sa grattis  .

men annars va det kul.

grattis

        

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 28 september 2010 16:25

JAG FYLLER 10 ÅR I DAG  .

vet ni vad jag fick i prisent i gentligen.

jag fik en egen data  .

den en bär bar och tråd lös internet.

och när jag kom til skolan stog det på tavlan.

grattis sanna.

jag bara filipa ur.dom hade laggt jette hårt arbete.

jag ska logga in på panfu nu i bollyland ses där.

grattis

     

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 26 september 2010 09:50

hej alla panda kompisar.

jag loggade in på det nya spelet i dag och ja jag tog bilder som vanligt.

      jo som ni vet så kan man inte skriva.

1: åäö

2:1 2 3 4 5 6 7 8 9 0

kan man ej skriva.

jag va så nära på att hitta en svensk men den stak.

nja nu tängte jag logga in på panfu i bollyland.

hoppas att vi ses där.

hero

     

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 25 september 2010 23:49

hello pandas  .

nu tror jag att bildern kan ladda upp sig nu.

  

det gick att ladda upp bårda.

ja ja men man kan.

1:chatta

2:träfa nya vänner

3:man kan staila din person

4: du kan gå upp i level

5: man kan spela mini sepl

6: du kan bjuda in andra vänner

klicka på länken för att komma dit    http://www.dressupgal.com/our-world.html

hoppas att ni kommer att gilla det nya spelet.

hero

     

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 25 september 2010 22:25

oj jag glömde nesstan.

sit skiönt i panda stollen nu och njut.

hero

  

♥Översätt♥

♥Presentation♥


Welcome to my blog ;D
Här är det nästan som en party blogg så festa på xD ;D

♥Fråga mig♥

88 besvarade frågor

♥Rösta♥

I dag sa mamma om jag håller mej att äta godis i 2 månader! Så skulle jag få 2000kr :O Ska jag gjöra det?
 Ja!
 Nej...
 Så klart du ska!
 Tror du värkligen att du kan hålla dej så länge?

♥Kalender♥

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

♥Sök i bloggen♥

♥Senaste inläggen♥

♥Kategorier♥

♥Arkiv♥

♥Länkar♥

♥Nyhet filmer♥

♥RSS♥

♥Besöksstatistik♥

♥gästbok♥

♥Spel♥

♥Chatt 2♥

Klicka  här! för att chatta  !

P.s I love music frv!  

♥Cbox!♥

♥YAY! Nu är cboxen tillbaka!♥ 1:Svär inte! 2: Retas inte 3: Va inte dum mot någon annan,Specielt om han/hon inte har gjort nåt! 4: Länka helst viktiga saker som behövs (Ok man får länka roliga saker då ;) ) ♥Ha det så skoj♥

♥Veckans låt♥

Låt: Kick us out

♥New :O♥

På den här mp3 så får du lyssna på: Part1:Sofijah - När livet sviker . Part2:Louder put hands up. Part3:Colours of the rianbow. Part4:Stamp on the ground. Part5:Satellite.
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Ovido - Quiz & Flashcards