♥Welcome ;D♥

Alla inlägg under november 2010

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 30 november 2010 19:38

hej på er!

jag hade glömt mysset på lördag.

så det får bli myss nu. hoppas att det blir bättre  .

//sanna9 och sötis.

  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 28 november 2010 12:44

nu har det hänt mycket saker i panfu.

det har kommit en jul gran  .

   och en STOR brasa i iglon  

och sanna nu ska jag skriva en grej i bloggen i deta inlägg så läs inte vänd dig om.

ok!

har ni märkt att sanna börjar bry om mig lite mera nu  .

är du klar sötis!!!!!!!!!!

ja och hej då.

herrå

//sanna9 och sötis

  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 27 november 2010 23:58

hej på er.

jo jag älskar sötis. men jag vill inte att sötis ska skiäna sig utanför om jag nu får en bolly. jag kanse inte har varit ret så trevlig mot sötis på siståne.

men på jul afton har jag köppt en prisent som hon har tjatat om att ha jette länge nu. och jag hoppas att hon gilar den.

 

men tänk om vi kunde göra en överraskning till sötis.

jag kan förbereda fram till non dag.

jag birätar non dag när det börjar.

 

men snälla sig inget till sötis.

det ska ju vara en överraskning.

 

//sanna9

  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 27 november 2010 23:23

hej på er sötisar.

jag vet inte vad sanna gillar mig längre.

jo hon vill ju ha en bolly i jul klapp och jag e rädd att hon ska gilla bollyn mer än ja  . för vi har haft så mycket kul till sammans:   och nu tjatar hon om DEN DÄR BOLLYN HELLA TIDEN. och snart har hon råd med en också  . hon ska bara ha 1000 kr kvar.

och då kommer hon inte tänka på mig längre. och bara ta hamd om den där bollyn  . hon bryr sig inte ens när jag saltar popcornen längre:   ser ni  .

hon bryr sig inte om mig redan.

och när man tenker när man fik sin första tröst kram från sanna. så börjar jag gråta   . men det e väldit tuft med sanna nu.

det kanse e dags att jag rymer hemmifrån på jul   .

JAG VET INTE OH OH OH.

JAG KOMMER ALLDRIG FÅ TILLBAKS SANNA I GEN.

JAG VILL BARA HA SANNA INTE EN LITEN KNÄPP BOLLY SOM TAR ÖVER MIN PLATS VAR ÄNDA GÅNG.

vi få se på jul aftonvad som händer.

//sötis

  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 27 november 2010 22:57

förlåt att jag inte skrev mycket förut.

men jag hade det fult upp med den andra bloggen.

ja men jag har väntat länge att få se på filmen nu.

JA VILL SE FORTSÄTNINGEN SNÄLLA.

ok ok lugna dig herregud.

(om ni undrar vrf det blir en länk i gen. e det för att man inte kunde kopiera videon.) for sätning här

men lite senare i dag så blev jag så himmla försjust i dom där bollys.

JAHA  .

 

  

dom va såååå söööta.

 

dom VA sÅÅÅÅÅ söÖÖta ärsch  .

 

sa du not sötis???

NEJ INGEN TING!!!!!

ok ok!!!

 

//sanna9 och SÖTIS

  

 

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 26 november 2010 20:08

förlåt att det tog tid. ja va på ett brölop.

(tryck på de för att den ska bli störe!!)

  

ok men kan vi baka nu. JA E SÅ SUGEN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

ok ok.

 liten stund sedan och man kan tyvär inte se vad det står.

å nej.

den blev röra blää.

allså nu kan inte vi gjöra en klad kaka + att vi har väldit mycket ontur.

ingen klad kaka  .

kan vi inte se på filma da??

jo det kan vi.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAA.

tyvär blir det en länk i dag. zim and gir

//sanna9 och sötis

  

  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 26 november 2010 16:51

jag vill bara på minna er att det är guld panda dag.

och om ni undrar vrf inte sanna skriver just nu e det för att ööööööö jag vet inte??????? men hon skulle handla not i alla fal. jo hon skulle baka en klad kaka så vad det. EN KLAD KAKA DET ÄLSKAR JA. .

bling bling vrf sa ja det. ja ja ja men ändå.

//sötis

¨

 

tyvär ingen bild på mig   .

♥Översätt♥

♥Presentation♥


Welcome to my blog ;D
Här är det nästan som en party blogg så festa på xD ;D

♥Fråga mig♥

88 besvarade frågor

♥Rösta♥

I dag sa mamma om jag håller mej att äta godis i 2 månader! Så skulle jag få 2000kr :O Ska jag gjöra det?
 Ja!
 Nej...
 Så klart du ska!
 Tror du värkligen att du kan hålla dej så länge?

♥Kalender♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

♥Sök i bloggen♥

♥Senaste inläggen♥

♥Kategorier♥

♥Arkiv♥

♥Länkar♥

♥Nyhet filmer♥

♥RSS♥

♥Besöksstatistik♥

♥gästbok♥

♥Spel♥

♥Chatt 2♥

Klicka  här! för att chatta  !

P.s I love music frv!  

♥Cbox!♥

♥YAY! Nu är cboxen tillbaka!♥ 1:Svär inte! 2: Retas inte 3: Va inte dum mot någon annan,Specielt om han/hon inte har gjort nåt! 4: Länka helst viktiga saker som behövs (Ok man får länka roliga saker då ;) ) ♥Ha det så skoj♥

♥Veckans låt♥

Låt: Kick us out

♥New :O♥

På den här mp3 så får du lyssna på: Part1:Sofijah - När livet sviker . Part2:Louder put hands up. Part3:Colours of the rianbow. Part4:Stamp on the ground. Part5:Satellite.
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Ovido - Quiz & Flashcards