♥Welcome ;D♥

Alla inlägg under februari 2011

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 28 februari 2011 18:22

  Heej!

I dag köppte jag och mamma en film som hete dumma mig!!!:

Vi köppte den på hemmakväll  .

Måste gå!

 

 

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 27 februari 2011 17:47

Dom ställerna jag vissar nu ska vi spela in filmen *Skugan*

Fast det är inte all jag vissat just nu:

                    

Och ni som kanse inte vet vad jag pratar om så kola på dena  :

Alla som vill vara med i videon från hela första början måste ge mig en kommentar!

Och dom som vill vara med nu får också ge nen kommentar!

För vi börjar kanse filma nästa vecka!

Så skynda er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

(Bild på väg)

 

 

 

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 26 februari 2011 19:55

Heej!

Vissa saker har ja faktiskt inte allas märkt  !

Ty sm att nu kan man ladda ner ett slas rogram å panfu som ja inte fatar riktigt!:
  

Och har ni märkt att mina bilder bruka bli sudiare och sudiare   ?
Ja ja och i år eller i förigår träffade ja Superluigi!

Och kola vad konstit!:
  

Jag fatar inte hur han gjorde det!

Ja ja ska förbereda myset nu!

Herrå!

 

(Ny bild å väg!)

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 25 februari 2011 16:51

   

I DAG ÄR DET GULD PANDA DAAAG!!!

Och dom har ändrat panfu katalogen  :

  

Och har ni sät våran lila lila ändring än?

Ok inte sån jätte stor skiälnad men ändå.

 

Oj och alla dom som ville vara med i skugan alltså filmen skugan får ge mig en kommentar i gen!

Annars kan vi inte göra del 1! (Vi kanse tränar i morgon!)

  

P.s har ni märkt att Ros betersig konstigt?

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 24 februari 2011 21:11

Nu vet jag ett pogram som inte vi har i sv!

Det är LUCKY STAR  !!!

  

P.s Jag gorde bildern!

 

Och deta är en video:

Jaag vet jag hatar när videon är såå där stor!

  

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 23 februari 2011 16:48

Heeeejj!!!!!!!!!!!!!

Vet ni vrf jag är sååå glad?

Jo för att i dag träffade jag en jätte gammal vän till mig!

Han heter Paj51:
  

Fast det tröökiga va att han var avstängd  !

Ja ja men jag fik i alla fal träffat honom!

 

 

Och i förigår så sog jag det här:
  

Det knäppa är att man ser en skuga.

Men det ÄR JU INGET DÄR!

Ok måste till badet med Ros och Sötis.

Herrå!

  

♥Översätt♥

♥Presentation♥


Welcome to my blog ;D
Här är det nästan som en party blogg så festa på xD ;D

♥Fråga mig♥

88 besvarade frågor

♥Rösta♥

I dag sa mamma om jag håller mej att äta godis i 2 månader! Så skulle jag få 2000kr :O Ska jag gjöra det?
 Ja!
 Nej...
 Så klart du ska!
 Tror du värkligen att du kan hålla dej så länge?

♥Kalender♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

♥Sök i bloggen♥

♥Senaste inläggen♥

♥Kategorier♥

♥Arkiv♥

♥Länkar♥

♥Nyhet filmer♥

♥RSS♥

♥Besöksstatistik♥

♥gästbok♥

♥Spel♥

♥Chatt 2♥

Klicka  här! för att chatta  !

P.s I love music frv!  

♥Cbox!♥

♥YAY! Nu är cboxen tillbaka!♥ 1:Svär inte! 2: Retas inte 3: Va inte dum mot någon annan,Specielt om han/hon inte har gjort nåt! 4: Länka helst viktiga saker som behövs (Ok man får länka roliga saker då ;) ) ♥Ha det så skoj♥

♥Veckans låt♥

Låt: Kick us out

♥New :O♥

På den här mp3 så får du lyssna på: Part1:Sofijah - När livet sviker . Part2:Louder put hands up. Part3:Colours of the rianbow. Part4:Stamp on the ground. Part5:Satellite.
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Ovido - Quiz & Flashcards