♥Welcome ;D♥

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Ska resa till.....

Av Sanna9 och Sötis and Ros - 10 april 2011 21:46

Det första jag vill säga är......

Jag slutar inte!

Men om det händer i gen så slutar jag garanterat!!!


Men min farmor hade råd med en resa till hela släkten (Min familj och mina kusiner)

Och hon sa att hon hade råd så att vi kunde åka till Aruba västindien!

Här är en bild somjag hittade på google hur det ser ut!:

  Det ser väl inte så dumt ut eller???

Ja,Ja måste gå nu hej då.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Om panfu centralen se deta så snälla ta inte bort bloggen....Men ni kan ta bort den om 3 månader... Men jag ville bara säga att jag  flyttar till min vardags blogg i stället... Den heter http://heartss.bloggplatsen.se/ Elr bara klicka jag börja bara ...

Heeeeeeeeeeej    Det första är att jag har inte jobbat i piratbaren i 4 månader xC   Och det andra är att i simmbasängen i kiosken. Att den där båten elr vad det nu är,I vägen längst upp!, Att jah har alldrig sät den grå,svart o.O      ...

Haay  . Om en månad så är det SOMMAR LOV! Och det betyder glass varning  !   Och när jag brukar köppa en glass så brukar jag ta en bägare. Men i dag hade dom SLUT!, På Bägare  !! Men jag tog en strut...! Och jag tog: Dumle,Choklad, och ...


Haay again ;D Nu har jag ändrat mp3 lite O.O Nu får ni se vilka låtar det finns på mp3 ;D      Om ni vill att jag ska lägga till en låt så får ni ge en kommentar ;) Fast alla låte kan tyvär inte komma med i så fal :/ Det blir unifär som...

Jag har en dålig nyhet at berätta :( Nu kommer bloggen att stängas och öppnas:   Sry men det var inte min ide :( Det var dom som har bloggplatsen som har sakt det  .   Och nu är mitt godis förbud slut?! DET VA PAPPAS FEL ATT MITT GODI...

♥Översätt♥

♥Presentation♥


Welcome to my blog ;D
Här är det nästan som en party blogg så festa på xD ;D

♥Fråga mig♥

88 besvarade frågor

♥Rösta♥

I dag sa mamma om jag håller mej att äta godis i 2 månader! Så skulle jag få 2000kr :O Ska jag gjöra det?
 Ja!
 Nej...
 Så klart du ska!
 Tror du värkligen att du kan hålla dej så länge?

♥Kalender♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

♥Sök i bloggen♥

♥Senaste inläggen♥

♥Kategorier♥

♥Arkiv♥

♥Länkar♥

♥Nyhet filmer♥

♥RSS♥

♥Besöksstatistik♥

♥gästbok♥

♥Spel♥

♥Chatt 2♥

Klicka  här! för att chatta  !

P.s I love music frv!  

♥Cbox!♥

♥YAY! Nu är cboxen tillbaka!♥ 1:Svär inte! 2: Retas inte 3: Va inte dum mot någon annan,Specielt om han/hon inte har gjort nåt! 4: Länka helst viktiga saker som behövs (Ok man får länka roliga saker då ;) ) ♥Ha det så skoj♥

♥Veckans låt♥

Låt: Kick us out

♥New :O♥

På den här mp3 så får du lyssna på: Part1:Sofijah - När livet sviker . Part2:Louder put hands up. Part3:Colours of the rianbow. Part4:Stamp on the ground. Part5:Satellite.
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Ovido - Quiz & Flashcards